Litery blokowe podświetlane – zastosowanie

Kategoria: Blog

litery blokowe

Litery podświetlane to obecnie jedna z najbardziej rozpowszechnionych i często wybieranych form promocji w przestrzeni publicznej. Ich zastosowanie ma na celu przede wszystkim kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Litery blokowe podświetlane to uniwersalna forma reklamy, która sprawdza się zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz. Ich główną zaletą jest zdolność skupiania uwagi odbiorcy, który nie przejdzie obojętnie wobec takiego nośnika promocji.

Zastosowanie liter blokowych podświetlanych

Litery blokowe podświetlane stosowane są przede wszystkim w celu zaprezentowania nazwy firmy i innych symboli z nią związanych. Mogą występować w dowolnej kolorystyce i kształtach. To doskonały materiał aranżacyjny, utożsamiający obiekt z konkretnym przedsiębiorstwem. Podświetlane litery i symbole przyciągają wzrok, są widoczne i czytelne przez całą dobę i intensywnie zwracają na siebie uwagę. Taka reklama przestrzenna może nie zachwycać stylem, formą i kolorem.

Jeśli odpowiednio zaprojektujemy litery podświetlane, mogą one doskonale współgrać lub nawet wtapiać się w krajobraz. Niekiedy są wręcz ozdobą czy głównym elementem dekoracyjnym obiektów.

Jak wyeksponować reklamę przy pomocy liter podświetlanych?

Litery blokowe podświetlane mogą być wyeksponowane w różnych miejscach. Najczęściej pojawiają się na frontach obiektów i najważniejszych pomieszczeniach w siedzibie firm, np. na piętrach czy w poczekalniach. Wówczas spełniają podwójną funkcję – informacyjną oraz reklamową, wzmacniają prestiż przedsiębiorstwa czy instytucji.

Im bardziej oryginalna, zaskakująca forma reklamy, tym większe prawdopodobieństwo, że komunikat, nazwa lub logo firmy pozostanie w pamięci potencjalnego klienta. Warto o tym pamiętać już na etapie projektowania liter podświetlanych.

Litery blokowe podświetlane to jeden z atrakcyjniejszych i trwalszych sposobów oznaczania siedziby firmy. Mogą być zastosowane niemal przez każde przedsiębiorstwo, bez względu na to, w jakiej branży działa. Nieograniczone możliwości i formy reklamy przestrzennej zachęcają więc reklamodawców do poszukiwania nowych rozwiązań w zakresie promocji.