Zalety i zastosowanie kasetonów reklamowych

Kategoria: Blog

Kaseton reklamowy

Współcześnie reklamodawcy i producenci reklam zabiegają o to, by wszelkiego rodzaju metody reklamy zewnętrznej wyróżniały się nie tylko atrakcyjnym wyglądem, ale również zaskakiwały oryginalnymi formami, były wykonane precyzyjnie z dbałością o najmniejsze szczegóły i z najlepszych jakościowo, trwałych materiałów. Z tego też powodu do najczęściej wykorzystywanych nośników reklamowych zaliczamy reklamowe kasetony frezowane, które nie tylko spełniają wszelkie wymagania stawiane przed nowoczesnymi nośnikami reklamowymi, ale również nadają się do kreatywnej obróbki i zapewniają wielość różnorodnych możliwości zastosowania.

Główne zalety kasetonów reklamowych

Kasetony reklamowe mają uniwersalne i powszechne zastosowanie. Najczęściej montowane są na elewacjach budynków firmowych, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by umieścić je również wewnątrz pomieszczeń. Wyróżniają się nowoczesnymi, oryginalnymi formami, przyciągają wzrok i stanowią bardzo estetyczny nośnik reklamy. Co więcej, mogą być wykonane w niemal dowolnym kształcie, kolorze i wymiarze.

Kasetony przede wszystkim cechują się efektownym wyglądem, co ma kluczowe znacznie w przypadku nośników reklamowych umieszczanych w przestrzeni miejskiej. Co więcej, zapewniają możliwość zastosowania podświetlenia. Wówczas reklama jest widoczna przez 24 godziny na dobę! Do ich produkcji wykorzystuje się różne materiały, głównie lekkie i elastyczne.

Kasetony podświetlane

Kasetony podświetlane, zaliczane do jednej z najbardziej skutecznych form reklamy wizualnej, to najczęściej niestandardowe, oryginalne i zachowujące indywidualny charakter nośniki reklamy. Do budowy kasetonów używane są różne materiały, w tym przede wszystkim pleksi, poliwęglan, tkaniny transparentne (typu „backlite”), profile aluminiowe itp. W przypadku mniejszych konstrukcji najczęściej efekt świetlny uzyskuje się za sprawą diod modułowych Led, natomiast przy większych kasetonach zwykle montowane jest oświetlenie świetlówkami Led. Grafikę najczęściej tworzy się z zastosowaniem folii kasetonowej lub cyfrowych wydruków solwentowych.